French Language

Discuss and learn French: French vocabulary, French grammar, French culture etc.

French Vocab Games app for iPhone/iPad French-English dictionary French grammar French vocab/phrases

For the latest updates, follow @FrenchUpdates on Twitter!

Clémence D.'s Discussions (11)

Discussions Replied To (10) Replies Latest Activity

"I think it is. but "t'aimré" isn't french anyway. you have to say "aimerais-tu savoi…"

Clémence D. replied May 6, 2011 to Just one word

5 May 6, 2011
Reply by Ed la mouette

"Hey, yes, "I miss you" means "tu me manques" in french :)"

Clémence D. replied May 5, 2011 to How do you say "I miss you" in French?

5 Oct 21, 2011
Reply by iv ratha

"there is no literal translation for your sentence but I think  "Je suis assez intére…"

Clémence D. replied May 4, 2011 to Please would someone kindly check these sentences for errors?

7 May 4, 2011
Reply by lauris

"Yes, I'm french ^^   "Je suis plutôt intéressé par le métier de triathlète" / "J'aim…"

Clémence D. replied May 4, 2011 to Please would someone kindly check these sentences for errors?

7 May 4, 2011
Reply by lauris

"Hey,   "Cette semaine, le lundi et le mercredi, je vais aller faire de l'athlétisme…"

Clémence D. replied May 4, 2011 to Please would someone kindly check these sentences for errors?

7 May 4, 2011
Reply by lauris

"Hi ^^  "

Clémence D. replied May 3, 2011 to French Controlled Assessment

3 Mar 18, 2012
Reply by Jas

"La résistance a commencé quand Charles de Gaulle a quitté la France pour l'Angleterr…"

Clémence D. replied May 1, 2011 to One more - Is my translation correct?

1 May 1, 2011
Reply by Clémence D.

"pas de quoi :)   effectivement, dans ce contexte le sujet est un objet inanimé et il…"

Clémence D. replied Apr 30, 2011 to The word "gesir"

6 May 2, 2011
Reply by Neil Coffey

"Bonsoir, le verbe "gésir" est spécial en raison de son sens: comme tu l'as dit, il s…"

Clémence D. replied Apr 30, 2011 to The word "gesir"

6 May 2, 2011
Reply by Neil Coffey

"Bonsoir,   Le traitement des juifs en France était vraiment choquant. Le souci prédo…"

Clémence D. replied Apr 30, 2011 to Some translation help again? - Any mistakes?

2 May 1, 2011
Reply by Frank Lampard

RSS

Follow BitterCoffey on Twitter

© 2024   Created by Neil Coffey.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service