French Language

Discuss and learn French: French vocabulary, French grammar, French culture etc.

French Vocab Games app for iPhone/iPad French-English dictionary French grammar French vocab/phrases

For the latest updates, follow @FrenchUpdates on Twitter!

Je suis désolée. J'ai à la problème avec ma local poste services. Celui qui il a bouché mon messages.mais j'ai essayé d'atteindre dès que possible m'occuper ce problème. Quand j'ai vu ta deux fois messages je décider de faire accuser réception des données. Me faire du souci pour la datede reçu.

Maintenant, je représenter trop grand excuses et mais je ne suis pas pour l'argent. Ce serait bien si je complete la enquête de contrôle avec ne versement. La explanation du cette action est sauver la image à mon pays.

Merci

Check it out,please.

Views: 101

Reply to This

Replies to This Discussion

Hi,
Could you post the English version as well? Some sentences are actually quite hard to understand and don't seem to fit in the context.
I'm sorry to be so late. I have get problem with my local post service, that's block my messages. But I tried to deal with the problem as soon as possible. When I saw your second message, I decided to confirm the receipt data. I was worry about receipt date!

Now, I represent a huge apology. I wasn't apart from this for the money. It would be nice to complete the survey with no payments regard to my account. The explanation for this action is to save my country Image.

Thank you
Je suis désolée d’avoir autant tardé. J’ai eu des problèmes avec la messagerie locale qui bloque mes messages. Mais j’ai essayé de régler le problème dès que possible. Lorsque j’ai vu votre second message, j’ai décidé d’accuser réception des données. Je me faisais du souci pour la date du reçu.

Maintenant, je souhaiterais sincèrement m’excuser. Ce n’était pas lié à l’argent. Il serait bien de pouvoir continuer l’enquête sans payement sur mon compte. La raison de ceci est la protection de l’image de mon pays.



This is a very literal translation, because I didn't quite catch everything, especially the second part :( May you rephrase or explain it?
Now, I represent a huge apology. In the first place, money wasn't the main reason of my participation. So as a polite manner to make it up for the project, it would be a pleasant to complete the survey with no payments regard to my account. The only explanation for this action is my desire to save my country Image.
Je suis vraiment très désolée.

Thank you indeed Frank for your lines
I hoped its just was mine.

RSS

Follow BitterCoffey on Twitter

© 2024   Created by Neil Coffey.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service